Om u meer inzicht te geven in onze werkwijze, willen wij u verzoeken onderstaande tekst goed door te lezen. Het zijn de huisregels van onze salon. De meeste huisregels spreken voor zich. Ook cliënten die reeds bij ons onder behandeling zijn, kunnen hierin nuttige informatie vinden. Zo helpt iedereen mee om het voor elkaar zo aangenaam mogelijk te houden en weten we met elkaar waar we aan toe zijn.

Op tijd

Er wordt van u verwacht dat u uw afspraken nakomt. Indien dit niet lukt verzoeken wij u dit tenminste 48 uur van te voren, binnen onze werktijden, door te geven. Zo niet dan zijn wij genoodzaakt kosten van de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Een keer een afspraak vergeten kan gebeuren, daarom zullen wij, uit coulance, de eerste keer afwezig of te laat afmelden geen kosten in rekening brengen. Echter, indien dit vaker bij u gebeurd, dan zullen we € 1,- per gereserveerde minuut bij u in rekening brengen met een minimum van €45,- en een maximum van de geplande behandelprijs.

Voorgenoemde maatregel treffen wij om te voorkomen dat men veelvuldig afspraken maakt en deze niet nakomt. Wij maken liever andere mensen blij met deze “verloren uren” in de agenda.

Als er een nota volgt uit een niet nagekomen afspraak zullen alle verdere afspraken uit de agenda gehaald worden. De nota dient per PIN of overschrijving voldaan te worden voordat er vervolg afspraken gemaakt kunnen worden.

Afspraakherinnering

Als extra service stuurt SkinGood u via e-mail of WhatsApp een afspraakherinnering.

Het niet ontvangen van een herinnering betekent niet dat de afspraak niet doorgaat. U kunt geen rechten ontlenen aan het wel of niet ontvangen van een herinnering.

Contant geld

Er is geen contant geld in de salon aanwezig en er wordt geen contant geld aangenomen.

Gezondheid en Medicatie

U wordt verzocht om verandering in uw gezondheid en medicatie aan ons door te geven indien deze van belang zijn tijdens de behandeling. Denkt u hierbij aan zwangerschap en allergieën. Apparatuur en producten kunnen hier vervolgens op aangepast worden.

Aansprakelijkheid

Waak over uw eigendommen. SkinGood is niet aansprakelijk voor schade, diefstal en/of verlies van uw eigendommen. Wij adviseren u dan ook om uw eigendommen niet onbewaakt achter te laten.

Huisdieren

Het meebrengen van huisdieren is niet toegestaan.

Roken

Uiteraard is het niet toegestaan om te roken in de salon.

Diefstal, vernieling en agressie

Bij diefstal, vernieling, en verbale- en non-verbale agressie behouden wij ons het recht u uit te schrijven en de toegang te weigeren als klant. Wij zullen bij diefstal, vernieling en ander ernstig ongewenst gedrag te allen tijde een melding maken bij de politie.

Klachten

Bij SkinGood doen wij onze uiterste best om u naar tevredenheid te behandelen. Heeft u toch een klacht, laat het ons dan weten. Wij zullen onze uiterste best doen om de klacht samen met u op te lossen.

De praktijk van SkinGood voldoet aan de eisen die gesteld zijn in de wet Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Tot slot

We zijn erg blij met suggesties, ideeën, op- en/of aanmerkingen naar aanleiding van een behandeling of andere zaken.